miercuri, 8 aprilie 2009

Unde te vezi peste 10 ani?

10 comentarii:

  1. Intr-o casa pe piloni, fiul meu jucandu-se in gunoaie cu ochii la o poza....sau cum era reclama :)). Daca se schimba viata mea asa cum s-a schimbat in ultimii 10 ani, o sa fie mishto si foarte interesant, daca nu, inseamna ca m-am insurat :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm...peste 10 ani ma vad la fel de copilaroasa si de imatura ca acum:D...intr-o vila cu piscina si teren de tenis...multumita de ultimii 10 ani,impacata si fericita

    RăspundețiȘtergere
  3. Peste 10 ani ma vad platind ratele la vila in care sta Mada :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Unde ma vor purta pasii...

    RăspundețiȘtergere
  5. La Bruxelles stand la povesti in Parlamentul European cu Luly si Irina :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa zambeasca spune-I planurile Lui ( pe care le are pentru tine) peste 10 ani ....valabil pentru mine ...si invariabil pentru noi toti ...

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa zambeasca, spune-I planurile tale...

    Si totusi, dupa visurile mele...Daca o sa mai fiu pe pamantul asta...peste 10 ani ma vad "asezata la casa mea":P cu leagan in curtea din spate cu viitorul meu sot(care inca nu si-a facut aparitia:P ) si cu 1-2 copii...Eh...visuri...

    Daca totusi n-o sa mai fiu pe pamant...ma vad(mai bine zis ma inchipui ca...numai imaginatia ma poate ajuta sa vad frumusetea asta..deocamdata) in cer cu Iisus, vorbind cu El, imbratisandu-L si multumidu-I pentru ca L-am cunoscut...

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum bine zice Iudita, daca voi mai trai peste 10 ani, cred ca voi fi undeva in Anglia (cel mai probabil Londra sau Portsmouth)avand propria mea companie si o viata traita la extrem!:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Ioi, ma vad la casa mea cu un sotz frumos si care sa iubeasca super mult. Si cu o fetitza + 2 baietei gemeni si blonzi. Si cu o masina mai frumoasa si cu inca vreo 10 calatorii in Paris la activ. Ma vad cu un job bun si alaturi de aceeasi best friend. Ma vad calatorind mucho si ma vad traind in realitate, nu ca acum cand visez..

    RăspundețiȘtergere