marți, 14 aprilie 2009

De cand n-ai mai luat un 10?

14 comentarii:

  1. M-am mai luat 10...de cand am luat 9.40

    RăspundețiȘtergere
  2. De semestrul trecut cand am avut numai 10 si doi de 9.

    RăspundețiȘtergere
  3. De semestrul trecut cand am avut numai 10 si doi de 9.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un 10?..haha, pai cred ca din presesiune!(si asta la un examen oral):P

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum 10 ani notele de 10 valorau mult mai mult, azi cand iau un 10 nu mai am aceeasi satisfactie ca atunci

    RăspundețiȘtergere
  6. A long long time ago..in a gallaxy far far away... xD

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim: ai grija cum folosesti cuvintele..doar cei mai multi suntem studenti la Limbi Straine si ne pricem la interpretari! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Si ca sa raspund si la intrebare... 10 poti sa iei in fiecare secunda: cand ajuti pe cineva, cand esti apreciat pentru ceea ce faci, cand ii faci o bucurie unei persoane iubite... Cred ca o alta intrebare ar putea fi: "Ce inseamna pentru tine un 10?"

    RăspundețiȘtergere
  9. De cand am dat admitere la facultate:))

    RăspundețiȘtergere
  10. In ultima sesiune mi-am luat ultima pleiada de note de 10. Sper ca va fi la fel si acum in vara.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu pot sa spun, ca ar trebui sa va impusc :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Din sesiunea de iarna, nu-mi amintesc obiectul.

    RăspundețiȘtergere