sâmbătă, 18 aprilie 2009

Cat de departe poti ajuge in 10 secunde?

5 comentarii:

  1. hmm.. in 10 secunde pot sa ajung p culmile extazului (adik sa imi dau drumu:)), pot sa zbor cu gandul pana la soare si inapoi, sa fac ocolul pamantului(tot cu gandu'),pot sa ajung la buda daca mi'a pisha, sa ajung la tavan, sa bat campii si sa merg prea departe cand vb cu o fata si sa primesc drept rasplata o palma.. pot sa ajung pana p taramul viselor daca imi este somn si mai pot sa ajung dupa gratii daca ii zbor lu unu creierii in 10 sec:)) pff..cat d departe poti ajunge:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca pot alerga cam 100m in 9.71 s :P

    RăspundețiȘtergere
  3. depinde cat de lene imi e:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca trebuie sa plec de pe scaunul de la calculator, exact asa cum sunt acum, probabil ca pana la usa de la intrare, daca adun toate covoarele dupa mine si am noroc sa nu alunec pe portiunile cu gresie...si daca usa e descuiata, am timp si sa o deschid.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pana la Polul Nord si inapoi

    RăspundețiȘtergere