luni, 6 aprilie 2009


Da, in legatura cu ce faceam acum 10 ani… Pai daca va vine sau nu sa credeti, mergeam la concerte Andre… Si da, nu radeti, eram fan. Sa va explic cum sta treaba: Ma mut la clasa noua (eram pe atunci intr-a 5’a) si asta numai pentru ca mama mea era tare preocupata de soarta mea scolara. M-am mutat deoarece profesorul de matematica, cel vechi, nu era de talia mea, pregatirea lui fiind mult prea slaba… Anyhow, stiti cum e la scolile elitiste cand new comer reprezinta defapt outsider. Toti aveau cercurile lor, prieteni misto cu care vorbeau, numai eu o aveam pe fericita de mama care ma intampina acasa cu nemuritorul “Si ce ai facut azi la scoala?” . Dar m-am zbatut, am invatat, am dat din coate si m-am remarcat si eu ca elitist. Cum?
Prin teza de la mate de pe semestrul 2, la careeeeee am luat 9.50 . Am fost 3 in toata clasa cu 10 (ceilalti doi fiind fii de profesori de mate). Si m-am dus la mama, cea preocupata de viitorul meu academic, si i-am spus “Hai sictir! Ti-am luat 10 la teza la mate”. Mi-am primit pupaturile de rigoare, imbratisari dar si banii necesari pentru minunatul concert Andre, la care am asistat o saptamana mai tarziu.Deci sa-mi spuneti mie Descurcaretzul, daca stiinta nu merge mana in mana cu arta.


Semnat : Mutulica

2 comentarii:

  1. Te-am facut! Eu organizam concerte Andre !...as in...eu eram Andreea...dar nu mai stiu care:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca fiecare fetita imita una din Andre-le. V-am facut pe amandoua, eu am castigat un concurs de karaoke cantand "mosule ce tanar esti" in miezul verii. :P

    RăspundețiȘtergere