luni, 6 aprilie 2009

Ce faceai acum 10 ani?

36 de comentarii:

  1. primeam o pereche de role sexy cu roti din silicon, dupa olimpiada de matematica :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum 10 ani era un copil descoperind la fiecare pas un motiv de bucurie. Acum gasesc la fiecare pas un motiv sa imi doresc sa fiu din nou copil.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cantam la Meloritm www.meloritm.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. ma intrebam cum va fi peste 10 ani:D

    RăspundețiȘtergere
  5. veneam de la scoala generala nr 11 si nu ma grabeam deloc acasa, stateam cu orele la palavre cu colegii despre ce tocmai traisem si ne intrebam daca vom mai tine legatura si peste 10 ani!!! era cald si soare si frumos si pasarelele ciripeau, iar noi ne intorceam acasa (la 2 parinti tineri si sanatosi)dupa 6 ore interminabile si epuizante la vremea accea. Zambeam si visam sa ne facem noi mari...

    RăspundețiȘtergere
  6. imi rupsesem mana cazand de pe un garaj si invatam cu ea in ghips pentru corigenta la matematica... pai deh, ca facusem pe desteptul cu Gogu' (proful de mate)

    RăspundețiȘtergere
  7. imi rupsesem mana cazand de pe un garaj si invatam cu ea in ghips pentru corigenta la matematica... pai deh, facusem pe desteptul cu Gogu', proful de mate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum 10 ani ma bucuram de prima vacanta de vara adevarata, dupa ce in primele mele 3 vacante am stat numai in casa pt ca in vacanta dintre cls I si cls a IIa am avut pojar, in urmatoarea am avut oreion si in cea dintre cls a IIIa si cls a IVa am avut varsat de vant :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Furam bicicleta din garaj si fugeam sa ma plimb pe strazi...Ma intorceam acasa cu genunchii praf si imi mai luam si bataie de la mama: 1. pentru ca ma cautase disperata toata ziua; 2. pentru ca faceam bube in genunchi( n-am sa inteleg niciodata de ce parintii isi caftesc copiii atunci cand se lovesc/julesc/rup maini/sparg capul. o lovitura nu e de ajuns?)

    RăspundețiȘtergere
  10. Il bateam pe frati-miu ca ma para mamei:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Mancam inghetata de la dozator:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma durea in cot de managementu` timpului...Ca era noaptea de vara atat de luunga si atat de caldaaa...

    RăspundețiȘtergere
  13. acu 10 ani ma durea in cot de ce va fi peste 10 ani :), copilarie frumoasa, fara prieteni si oameni falsi, cand ma bucuram si pt cea mai mica si neinsemnata jucarie:)
    frumos acu 10 ani

    RăspundețiȘtergere
  14. Acum 10 ani ma gandem cu jind la momentul cand o sa-mi iau buletinul si o sa devin om responsabil;))

    RăspundețiȘtergere
  15. Cand iesam de la scoalam, mergeam la patiseria din centru care era in drum spre casa si imi luam pateu cu branza. Era asa slinos si prin de praf de la toate masiline de pe strada, poare chiar putin stricat de cum era uitat afara in soare...
    Dar buuuuuun

    RăspundețiȘtergere
  16. faceam unghiile la catzel;))

    RăspundețiȘtergere
  17. Acum 10 ani mama incepuse sa ne lase pe mine si pe sora mea sa ne jucam in fata blocului. Era interzisa zona aia pt noi pana atunci pt ca era foarte aproape de strada si deci, periculoasa. Dar mai ales pe vremea aia cumparam fara ca ea sa stie dulciuri si gume de mestecat de la Super-Baba-Samurai, o vanzatoare ambulanta cunoscuta de intreaga Valcea si primeam exact atatia bani cat sa imi pot cumpara un covrig cu sare (din ala in forma de 8 cu sarea care arata ca ceara topita ...mmm yumm...).

    RăspundețiȘtergere
  18. in '99 eram pe-a 6a, faceam meditatii la germana, nu aveam internet, ma jucam cu papusile, ieseam in fata blocului si ne jucam pana incepea sa ma doara capul sau transpiram, si ma duceam sa beau apa si ma oprea mama sus. faceam balonase de la balcon, sau goleam perforatorul maica-mii pe geam sa vad cat de departe ajung bucatelele de hartie.

    RăspundețiȘtergere
  19. acum 10 ani eram un pusti nazdravan care isi petrecea mai tot timpul pe terenul de fotbal imi placea la nebunie sa alerg dupa minge si mai ales sa ma uit dupa fete.imi placea cand jucam fotbal la scoala si toate fetele imi faceau galerie:)))(alin)

    RăspundețiȘtergere
  20. aku 10 ani aveam 10 ani:))! o varsta numai buna ptr crearea unor amintiri frumoase ptr azi!imi placea sa cant,uneori exagerat de mult (aveam formatia DAFI :)) "hey,hai!vino,nu sta!
    canta cu noi ,nu te lasa!"
    si ma jucam intr-una de-a SAILOR MOON(intre noi fie vb am revazut toata seria in iarna:-");))!ma duceam la garla cu "caloianul",aveam muuuuuuulte note de 10 ,eram o mica fashionista ptr ca ma schimonoseam zilnic in fata oglinzii cu rochiile mamei si visam ca asa o sa ma fac cand o sa fiu mare! mare m-am facut...dar am pierdut multe din ce aveam atunci si am castigat tot asa:prieteni,parinti,greseli,dorinte,timiditate,naivitate,curaj,ambitie,perseverenta,incredere,intelepciune!sunt 10 ani in plus,10fire de par in minus,10X2kg in plus,10 prieteni in minus,10 idei in plus,10 amintiri in minus,10 caractere in plus,10note de10 in minus,10 iubiti in plus...si tot asa;)) !o perioada de nota 10!(aliana)

    RăspundețiȘtergere
  21. Acum 10 ani....ma dadeam in leaganul facut de bunicul meu...acum ma dau prin parcuri in leagan, uitandu-ma sa nu ma prinda paznicii ;))...faceam intreceri intre pisoi, punandu-i pe scari si dandu-le startul...acum am grija de ei...visam sa ma fac mare...acum vreau sa fiu mica...(relly)

    RăspundețiȘtergere
  22. Ma jucam cu papusile si ma dadeam in leagan toata ziua

    RăspundețiȘtergere
  23. acum 10 ani eram copil.. imi doream sa cresc mare, acum imi doresc sa fiu copil..

    RăspundețiȘtergere
  24. Wow...acum 10 ani eram in generala...clasa a 3a, a 4a, mi-e prea lene sa calculez...oricum, eram mik, ametita si varza la mate lucrurile s-au schimbat destul...nu mai joc "fata", ci imi neneorocesc vederea in fata unui laptop pe kre il urasc pt k e prea slow, fotografiez tot ce apuc fara sa-mi mai scape camera printre degetele subtiri si sunt poate mai confuza in legatura cu viitorul meu decat eram acum 10 ani...alte lucruri nu s-au schimbat...sunt la fel de varza la mate oricum, a fost misto acest mic exercitiu de memorie, m-a facut putin nostalgik

    RăspundețiȘtergere
  25. acum 10 ani petreceam momente pe care as dori sa le retraiesc din nou ...insa nu prea mai e posibil si trb sa ma gandesc ce am sa fac poate peste 10 ani

    RăspundețiȘtergere
  26. ma bucuram de o viata fara griji , de asteptarea vacantei mari , de mai multi prieteni sau parteneri de jocuri in spatele blocului si concerte , mergeam des in tribunele de pe Ghencea , dozam teribilism si incepeam maturizarea ... acum nu mai am teribilism si inca nu m-am maturizat complet . ce bine ar fi de nu mi-ar reusi niciodata ...ce bine zic baietii de la Volta

    RăspundețiȘtergere
  27. acum 10 imi faceam temele pe un scaun de birou care nu se invartea, si nici nu era prea comfortabil...aaa..da' stai..ca nu aveam nici birou, scriam la o masa veche

    RăspundețiȘtergere
  28. Acum 10 ani m-a batut mama prima (si ultima) data pentru ca m-a prins in timp ce savuram o tigara.

    RăspundețiȘtergere
  29. Acum 10 ani nu aveam liste de prioritati, avem timp pentru toate

    RăspundețiȘtergere
  30. Ma gandeam la ceremonia de absolvire a facultatii...care e in curs de pregatire!:-D

    RăspundețiȘtergere
  31. Acum 10 ani aveam aproape 14 ani....si ma visam intorcandu-ma de la Bucuresti dupa facultate conducand o masina albastra...si-mi faceam planuri ca am sa ma marit cam pe la 24. Tot atunci m-am apucat de fumat si nici acum nu mi-a trecut, si un pic inainte de asta am avut si primul prieten. Azi..ma duc in vizita o data la cateva luni la ai mei si-mi pare rau ca de fiecare data ii gasesc mai imbatraniti, si-mi pare rau ca din cauza time-managementului asta nu pot sa mai stau cu ei....si plec din nou spre Bucuresti la volanul masinii mele albastre, dar cand ma intorc nu ma asteapta nimeni aici.Dana

    RăspundețiȘtergere
  32. Mancam corcoduse si prune verzi, alergam si ma jucam volei toata ziua

    RăspundețiȘtergere
  33. Acum 10 ani aveam 14 ani. Si eram ingrozita pentru ca imi dadeam seama ca am crescut...si continui sa cresc.
    In rest, toate erau bune. Oras mic, intrasem la liceu unde am vrut, pictam, citeam, ma plimbam, iubeam.

    RăspundețiȘtergere
  34. acum 10 ani mergeam in parc si fumam pe ascuns in timp ce ascultam bug mafia si imi ingrozeam parintii ca ascult melodii cu injuraturi:))

    RăspundețiȘtergere