vineri, 10 aprilie 2009

Ce jocuri jucai acum 10 ani?

16 comentarii:

  1. Ma jucam de-a salvamaru...ma uitam la Echipa de interventie si eram fascinata...aveam un evantai maaare,pe care mi-l legam si ma prefaceam ca e pluta si ca sar in apa (care era de fapt podeaua:D) ca sa salvez lumea:))))

    RăspundețiȘtergere
  2. ma jucam cu fratii mei "paparuda" in casa, in mijlocul verii ....cand a venit mami de la serviciu a crezut ca ne-am inundat ...dar noi eram cuminti ca niste mielusei si am intrebat-o nedumeriti " mami, azi e paparuda, vrei sa te joci cu noi ?" aveam 8 anisori pe atunci ....
    sau ne bateam cu pernele si am rupt un brat de la lustra ....cand a venit tati de la servicu, fratele meu cel mare a iesit in fata si a zis "tati, pedepseste-ma pe mine, eu sunt vinovat! "memorabil momentul ...eu aveam in jur de 6 anisori si el 9 ...
    sau ne jucam pititea in fata blocului , si ne placea foarte mult sa ne schimbam hainele intre noi si sa punem in incurcatura persoana care trebuia sa ne caute ! era amuzant, credeam noi niste pustani de 8, 10, 12 , 13 ani sa-l facem pe cel care trebuia sa ne caute sa mai numere inca o data ca noi sa ne pitim ....

    RăspundețiȘtergere
  3. Ratele si vanatorii, tarile, ma credeam alpinist, creator de moda, fotomodel si cantareata, pitulusu' (de-a v-ati ascunselea, pentru bucurestenii care nu cunosc cuvantul)... Sunt prea multe sa le enumar pe toate...

    RăspundețiȘtergere
  4. "strazile", "de-a mama si de-a tata", "de-a bucataria" (ce fain mai era...ieseam cu fetele pe scara si aducea fiecare cate ceva de prin bucataria mamei si mai amestecam si noi acolo si iesea...cum iesea;)). Si lumea care cobora pe scari mergea usurel pe langa noi...)

    Ce vremuri...

    RăspundețiȘtergere
  5. impreuna cu fetele de la mine de la bloc faceam parada modei, eram actrite si cantarete faimoase, iar baietii ne dadeau note :))apoi jucam pitulusu', ratele si vanatorii pana seara tarziu...ne mai jucam si "fete, filme si baieti..." am avut o copilarie foarte frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  6. saream coarda,jucam sotronul, jucam badminton, volei

    RăspundețiȘtergere
  7. aaaaaa turca, ratele si vanatorii, imparate cat e ceasu, de-a v-ati ascunselea bineinteles, omul negru=)))), car, hmmmm baschet ( cos improvizat =)) tenis ( gardul era " fileul") =)) avioaneee, ne bateam cu apa , cu zapada iarna dar totul organizat :)) cu munitie si strategii si multe altele....(Cati)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ahh, dar ce nu jucam??:D..in afara de clasicele jocuri pe PC (Transport Tycoon, Doom II, Heretic sau Nascar Racing), ma jucam cu LEGO si ma imaginam arhitect, jucam volei cu fetele si fotbal in curtea scolii, monopoly cu prietenii si aproximativ cam toate jocurile copilariei (v-ati ascunselea, fantana, adevar sau provocare si-asa mai departe)..ma apuca nostalgia cand ma gandesc..ce vremuri!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. multe...cel mai mult imi placea lapte gros

    RăspundețiȘtergere
  10. Acum 10 ani jucam jocuri pe care sincer le-as mai juca si astazi :castel, tarile, ratele si vanatorii, baba oarba, painicile, tomapan, portocalele, tara tara vrem ostas ...

    RăspundețiȘtergere
  11. la scoala am invatat cele mai distractive jocuri chit si miau, inghetata, mamaliga cu malai si frunza

    RăspundețiȘtergere
  12. jucam carti in disperare

    RăspundețiȘtergere
  13. Poate ala cu "flori, fete...etc". Dar in mare parte ma plimbam cu prietenele sau stateam cu gasca pe banca, in parc, dupa lasarea intunericului, si cantam melodii de la Nirvana (unii veneau cu chitara). Imi amintesc ca bancile din jurul nostru se ocupau imediat, hahaha. Aveam vreo 14 ani...

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma jucam volei si badminton...si tot felul de alte joculete gen macao(carti) si alte cele...sau leapsa si ratele si vanatorii

    RăspundețiȘtergere
  15. Dar mamaliga frige nu ati jucat? noi ne jucam cu o minge si o aruncam de la unul la altul repede .....

    RăspundețiȘtergere