joi, 16 aprilie 2009

atmosfera alb-albastra

Ok, ne-am adus cu toti aminte ce faceam noi acum 10 ani. Azi m-am gandit sa-mi amintesc ce facea acum 10 ani echipa mea de suflet si am avut o surpriza placuta.
Acum 10 ani Universitatea Craiova renastea. Ce-i drept acum mai putin de 10 ani, in sezonul '99-2000 cand echipa a fost preluata de blondul inalt, Emil Sandoi. Nu stiu cati dintre voi va aduceti aminte ca acesta a renuntat in '99 la cariera de fotbalist si a ales-o pe cea de antrenor, preluand echipa Craiovei care era la un pas de retrogradare (locul 13 la finalul sezonului '98-'99).
Si a readus-o pe culmi, calificand-o in cupele europene, ca finalista a Cupei Romaniei. Dupa 5 ani de pauza!
Off, ce vremuri!
Si ca sufletele alb-albastre sa se bucure si mai tare, acum 10 ani (17 aprilie 1999) Dinamo batea Craiova cu 2-1. :(
Dar noi i-am batut cu 2-0 anul asta, si ce victorie!!!!
Nu-i asa???

Piticul alb-albastru, Hapciu

4 comentarii: