vineri, 10 aprilie 2009

10 lucruri pe care inca nu le-ai facut

14 comentarii:

  1. nu am dansat in ploaie, nu am mancat inghetata de pepene, nu am ghicit nr castigatoare la loto, nu am fost pe Luna,plus muuulte altele

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu le-am spus niciodata parintilor si fratilor mei cat de mult ii iubesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu le-am spus niciodata parintilor si fratilor mei cat de mult ii iubesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu am invatat sa dansez vals
    nu am invatat sa calaresc
    nu am stat o zi intreaga DOAR in natura
    ...

    RăspundețiȘtergere
  5. nu am invatat sa merg pe bicicleta
    nu mi-am luat un buldog francez
    nu am iubit cu adevarat
    nu am plecat capul in fata nimanui
    nu am ranit pe nimeni

    RăspundețiȘtergere
  6. 1)Nu am putut sa zic ''da'' desi as fi vrut iar apoi am regretat.
    2)Nu am condus niciodata noaptea.
    3)Nu am avut curajul sa accept anumite provocari.
    4)Nu am mintit niciodata ca dorm la o prietena si de fapt sa dorm la EL.
    5)Nu am spus niciodata unui baiat ca-mi place de el.
    6)Nu m-am plimbat niciodata in ploaie, desculta.
    7)Nu am avut curajul sa iubesc.
    8)N-am mers niciodata in Franta, desi imi doresc mult.
    9)Nu am plecat niciodata departe de casa fara sa le dau explicatii alor mei.
    10)N-am facut niciodata dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  7. 1.Nu am levitat..
    2.Nu am mancat ciuperci otravite..
    3.Nu am sarit cu parasuta (pentru ca-i era frica)..
    4.Nu am facut bungee jumping cu elasticul de la chiloti
    5.Nu am urlat "IUBESC VIATA" intr-un loc aglomerat..
    6.Nu am reusit sa scriu mai mult de 5 lucruri pe care inca nu le-am facut..

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am fost langa cei care au avut nevoie de mine

    RăspundețiȘtergere
  9. 1. n-am atins niciodata un delfin
    2. nu am calatorit cu submarinul
    3. nu m-am intalnit cu Julia Roberts
    4. n-am fugit niciodata de acasa
    5. n-am facut inca copii
    6. n-am furat niciodata bani de la parinti
    7. n-am injurat grav
    8. n-am retinut cuvantul "opinie" in chineza
    9. n-am avut un telefon bengos
    10. n-am mancat bame

    RăspundețiȘtergere
  10. -nu mi-am luat carnetul de sofer
    -n-am citit "Codul lui DaVinci"
    -n-am mers in Australia
    -n-am mancat fructe de mare
    -n-am mers cu avionul
    -n-am urcat pe munte
    -n-am fost la opera
    -nu m-am indragostit
    -nu mi-am luat un hamster
    -nu am vazut un film de groaza singura, noaptea

    RăspundețiȘtergere
  11. 1. n-am fost la teatru in Laptarie :(
    2. n-am iesit din tara
    3. n-am fost iarna la mare
    4. nu mi-am vopsit parul
    5. n-am omorat pe nimeni...hi hi
    6. n-am participat la nicio revolutie/revolta
    7. n-am citit bibliografia la LEC
    8. n-am facut cumparaturi in Mall
    9. n-am dat inapoi cand am zis ca fac ceva
    10. nu mi-am schimbat telefonul

    RăspundețiȘtergere