miercuri, 15 aprilie 2009

Cele mai plictisitoare 10 lucruri din facultate

7 comentarii:

  1. Cursurile care tin 4 ore cel putin :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Profii care citesc de pe foi :(

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. orele de sintaxa
    2. orele fara pauze
    3. unii colegi
    4. muzica de la casetofonul din bar
    5. baietii de la xerox
    6. salile
    7. ca nu se inscriu mai multi baieti. facultatea duce lipsa de testosteron
    8. liftul ala care e inchis si nu ne putem bucura de el
    9. alti colegi
    10. ca dau cu capul de tavan in bar

    RăspundețiȘtergere
  4. bancile care ar trebui schimbate

    RăspundețiȘtergere
  5. hmmm.... plictisitor e cand stau la cursuri si aud o voce monotona care bombane despre nu stiu ce teorie, e plictisitor cand profii vorbesc incet si cu prune in gura (pentru ca eu nu aud :D), e plictisitor atunci cand ma piseaza cineva la cap sa fac nu stiu ce chestie... sa stai la coada la xerox pana iti vine sa te duci la romana in metrou(asta daca ai timp)... well...eu nu am 10 lucruri plictisitoare, in general orice poate fi plictisitor la un moment dat :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Colegele care vorbesc in engleza si in pauze, profesorii care imi raspund la orice intrebare repetand ce au spus cu 5 minute inainte (mentionez ca raspunsul lor nu are nicio legatura cu intrebarea mea), profesorii care ne dau cursurile trase la xerox si apoi timp de doua ore ne citesc ce scrie acolo (le multumesc, dar daca am ajuns pana la facultate, inseamna ca stiu sa citesc), nesuferitii de la xerox (care nu tin minte timp de 5 secunde cate copii vreau si trebuie sa repet), cei care imi admira hainele, cei care promit ca imi aduc un curs si trebuie sa le reamintesc in mod repetat, profesorii care cer la examen ce nu au predat, colegele care vorbesc numai despre scoala, colegele care critica profesorii cu adevarat buni la ceea ce fac, colegele.

    *mentionez ca ordinea este aleatorie, toata lumea ma enerveaza la fel de mult, nu fac discriminari.

    RăspundețiȘtergere
  7. in aproape 3 ani nu m-am plictisit de loc,ma bate gandul ca dupa ce termin sa o mai incep odata.

    RăspundețiȘtergere