vineri, 24 aprilie 2009

10 motive care te fac sa iubesti viata

4 comentarii:

  1. ploia de vara
    mirosul iasomiei dupa ploia de vara
    cafeaua cu fetele
    cartile lui Saramago
    felul in care ii rad ochii cand imi spune ca ma iubeste
    muzica unor femei nebune : Tori Amos, Amy Winehouse, Fiona Apple, Regina Spektor, Bjork
    ciocolata, evident
    dansatul pana la 5 dimineata
    iesirile in oras cu fostii colegi de liceu ( deveniti intre timp prieteni)
    soarele de la Ipanema, pe care il iubesc fara sa l fi cunoscut

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt prea putine 10 ca sa le enumar :), Bucovina e unul din ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. ciocolata
    verdele ierbii
    bratele lui incolacite in jurul trupului meu
    lumina blanda in apus
    muzica folk
    urmele de labutze de caine frumos pe parchet
    ploaia de vara
    merele verzi
    fetele mele cand incetzosham bucataria vorbind despre de toate
    mirosul orasului cand infloreste
    etc etc etc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. diminetile
    un ochi verde
    fluturii
    rasul
    cafeaua
    pantofii
    senzatia ca am obtinut ceva pentru ca am muncit pentru acel lucru
    stazile aglomerate, ale carui zgomot este acoperit de muzica pe care o ascult la casti
    mirosul de dupa ploile de vara
    zilele cu nori gri si tunete, in care nu am ab-so-lut nimic de facut...

    RăspundețiȘtergere